Ski- og aketur Publisert 20. januar 2008 av Roy Arild Søndag 20. januar 2008 ble en topp dag for en liten tur til skihytta på ski. Der kunne vi gå litt mer på ski og ake 🙂 [Lysbildefremvisning] Del Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Send en lenke på e-post til en venn(åpnes i en ny fane) E-post Skriv ut(åpnes i en ny fane) Skriv ut