Klubbstevne Publisert 24. april 2008 av Roy Arild Torsdag 24. april 2008 ble det arrangert klubbstevne i svømmehallen. Dette var det første stevnet for en del av de små. [Lysbildefremvisning] Del Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Send en lenke på e-post til en venn(åpnes i en ny fane) E-post Skriv ut(åpnes i en ny fane) Skriv ut