Liv i stuene Publisert 22. juni 2008 av Roy Arild Søndag 22. juni 2008 var det Liv i stuene på Glomdalsmuseet. Her er noen bilder. [Lysbildefremvisning] Del Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Send en lenke på e-post til en venn(åpnes i en ny fane) E-post Skriv ut(åpnes i en ny fane) Skriv ut