Lysmesse 2006 Publisert 3. desember 2006 av Roy Arild 1. søndag i advent, 3. desember 2006, arrangerte Elverum kirke og Mjølner speidergruppe lysmesse hvor 28 speidere deltok. Lysmessa ble etterfulgt av grøtfest på speiderhuset. [Lysbildefremvisning] Del Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Send en lenke på e-post til en venn(åpnes i en ny fane) E-post Skriv ut(åpnes i en ny fane) Skriv ut